THE MORTAL INSTRUMENTS

- Strhujúca séria, Cassandra Clare je proste pani :) -


Prvú knihu z tejto série som si prečítala minulý rok na dovolenke a zhltla som ju ako malinu. Nemohla som sa dočkať kým si prečítam aj všetky ostatné.

V niektorých častiach som mala pocit, že sa príbeh zbytočne naťahuje, ale v tom momente sa stalo niečo úplne nečakané a nevedela som sa od toho príbehu odlepiť.

Myslím, že táto séria ma ta chytila hlavne kvôli téme. V období upírov a vlkolakov boli démoni, anjeli a tieňolovci peknou zmenou (aj keď aj tu nájdeme pravidelné klišé nadprirodzených bytostí, vôbec mi to neprekážalo). 

Príbeh sa odohráva v dnešnom New Yorku, mladá Clary narazí na skupinu tieňolovcov - Jacea, Isabelle a Aleca - a jej život sa obráti naruby. Samozrejme, nemôžem zabudnúť ani na moju obľúbenú postavu, Simona, ktorý sa tiež nedopatrením dostane do nebezpečného sveta tieňolovcov a dolnosveťanov.

Aj keď sme na poslednú knihu čakali kvalitne dlho, vyplatilo sa. Bolo to naozaj fenomenálne ukočenie celej série, aj keď niektoré časti to tam iba zbytočne naťahovali.

V konečnom dôsledku celá táto séria patrí do mojich najobľúbenejších kníh. Určite odporúčam. U mňa získava 4,5 hviezdičiek :)





0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate