BRACE FACE

- Pre krásu sa trpí a strojček nie je výnimkou. Bohužiaľ. -


Ja strojček nosím už niečo vyše roka, tak som sa rozhodla podeliť sa s vami o tom aké to celé vlastne je. Aby ste vedeli na čo sa pripraviť, ak máte dostať strojček, ak ste ho mali, môžete si pekne zaspomínať.


V dnešnej dobe má strojček snáď každý druhý teenager, čiže to, že ho dostaneš ešte neznamená koniec sveta ;)                                                                                                         Mať strojček bolí. Niekedy menej, niekedy viacej, ale nie je to nič, čo by sa nedalo zniesť.

Na istý čas sa budeš musieť vzdať niektorých druhov jedla - po zatiahnutí strojčeka možno nebudeš vedieť jest tvrdé jedlá kvôli bolesti. Nemali by sa jesť jablká v celku, aby si si náhodou neodlepil zámok zo zubu. Určite zabudni na karamelky. S kukuricou som zápasila takmer pol hodinu a nakoniec sa mi ju aj tak nepodarilo zjesť... A makové koláče. Tam nie je problém s jedením ale s čistením maku spomedzi strojčeka.


Keď už sme pri čistení... Zubom sa budeš musieť venovať pri hygiene o dosť dlhšie. Dostaneš celý arzenál na umývanie - takú kefku, hentakú kefku, špeciálnu keftku na tamto, špeciálnu zubnú niť na iné... Hotová veda :D

Po chvílke si na  to, že máš pár drôtikov v ústach zvykneš. Je to nepríjemné len na začiatku a po dotiahnutí. Môžeš si vyberať akej farby budeš mať gumičky (ja osobne som neexperimentovala - skúsila som iba priesvitné a sivé - priesvitné rýchlo zožltnú od čaju aj od pomarančov a mandariniek).

 Určite stojí za to trochu bolesti vydržať. Síce mám stále strojček v ústach, ale zuby mám už úplne rovné (vyrovnajú sa väčšinou za pár mesiacov, strojček sa necháva dlhšie kvôli fixácii). Strojček nie je nič, za čo by ste sa mali hanbiť, tak ÚSMEV PROSÍM :)





2 komentárov:

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate