POLNOČNÝ HARRY POTTER

- Vo štvrtok o pol noci sa zahájil predaj nového Harryho Pottera v slovenčine. Martinus.sk spravil aj event, to som si samozrejme nemohla nechať ujsť-



Hneď po príchode do Martinusu na obchodnej nás oslovila veľmi milá obsluha, celková atmosféra bola veľmi príjemná, len som očakávala, že viacej die-hard fanúšikov príde v kostýmoch, a tak som sa tam v Gryffindor kravate cítila zo začiatku čudne.

Atmosféra v predajni

Vyplnili sme kvíz, vďaka ktorému sme mohli vyhrať poukážky v hodnote 33 eur (samozrejme, že sme nevyhrali :D)
V ponuke mali aj špeciálne "magické" občerstvenie, ktoré sme si samozrejme ako správny slovenský študenti nemohli dovoliť. Vyzeralo to všetko však veľmi chutne.

No ale späť k predaju knihy. Tesne pred polnocou prečítala epilóg z knihy Harry Potter a dary smrti herečka Lucia Hurajová. Po odpočítaní polnoci sa všetci vrhli na knihy ako supy, bola som veľmi nadšená, že som zobrala jednu z prvých kníh. Keď som sa však otočila a zbadala som tie húfy ľudí čakajúce pri pokladniach, radosť ma trošku prešla. Ale nie úplne. Držala som ako jedna z prvých slovenskú verziu nového Harryho Pottera! 



Ďalšie fotografie:


Hneď ako knihu dočítam, nájdete si tu recenziu :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate