THE MAZE RUNNER (TRILÓGIA)

- Nedávno som dočítala trilógiu od Jamesa Dashnera. Musím povedať, že tieto knihy boli úžasné. - 




Jedna vec, ktorá sa mi na knihách najviac páčila, bolo, že ste nemali šancu sa nudiť. Je to všetko len dynamické a akciou nabité dobrodružstvo mladých chlapcov, ktorí prišli o svoje spomienky. Futuristické prostredie, a nová šialená choroba dala dejovej línii pekné detaily. Až do konca Death Cure (tretia kniha) nebudete mať absolútne žiadnu predstavu, ako to skončí. Oh, skoro som zabudla na úmrtia a zabijácke nadprirodzené bytosti. Vyzerá to, že Dashner si zobral inšpiráciu od autora Game of Thrones - George R.R. Martina. Pripravte sa na smrť svojej obľúbeného postavy.

Rovnako ako iné knihy, táto trilógia však nemá len plusy. To, čo ma fakt naštvalo bolo to, že nie všetko, čo som chcela a potrebovala mať vysvetlené bolo vysvetlené. Avšak, Je tu je tu novela o tom čo bolo predtým, tak dúfam, že tam nájdem dopovede. (THE KILL ORDER) Tiež som počula o ďalšej knihe, ktorá vyjde v roku 2016. Určite si ju prečítam.

Je tu však niečo, o čom stále ešte nie som rozgodnutá, či je to dobrá alebo zlá vec, sú "plytké" opisy všetkého. Autor opísal prírodu a postavy veľmi málo, čo môže byť pre niekoho dosť iritujúce, na druhej strane, zanechal nám dostatok priestoru, aby sme si predstavili zvyšok.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate