Čo takto si založiť blog...?

- Čo mám sakra robiť v lete keď nemám žiadny sociálny život? Verím, že nie som jediná čo si položila túto otázku snáď milión-krát odkedy sa leto začalo. -

Keď už som prečítala všetky knihy čo som si pôvodne kúpila na celé leto, napadlo mi, že by som teoreticky mohla niečo napísať aj ja. Nehrnula som sa zrovna do písania románu a tak som sa rozhodla pre založenie blogu.

Zaujímavé, že vždy v momente keď sa konečne vyhrabem z nudy a nájdem si dáku zábavku, ľudia si spomenú, že existujuem. (len taká myšlienka medzi rečou ;)

Pre menej zdatných angličtinárov mám aj vysvetlenie názvu môjho blogu: FRECKLED - pehatý. Nevzniklo to len tak, prezývajú ma Peháčik a myslím, že trefnejší názov som vymyslieť ani nemohla. Neviem ešte o čom budem písať, každopádne aspoň nejako zabijem letnú nudu.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate