BOOKWORM PROBLEMS

- Iba pár kníh a tak veľa času = katastrofa -

Toto nie je žiadny siahodlhý článok iba taký malý "update"

Práve som sa vrátila z dovolenky z Boa Vista. Bola som tam na 12 dní a mala som so sebou iba päť kníh. Niektorí sa chytajú za hlavu, že na čo ti to bude, to nemáš šancu všetko prečítať...

A hádajte čo! Prečítala som. A ešte som sa aj stihla nudiť. Vedieť čítať knihy rýchlo je dar a zároveň aj prekliatie. (keby aspoň boli lacné, ale v dnešnej dobe je čítanie doslova luxus :(

Ku väčšine z týchto kníh napíšem aj recenziu, len som sa chcela spomenúť jeden z mnohých problémov knihomolov :) 



K jednej knihe sa vyjadrím hneď tera(tá úplne na vrchu - Už sa mi aj snívaš) - ak sa nachystáte kupovať si další diel časopisu Emma ani si túto knihu nerozčítavajte, namá koniec -.-

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate