DELIRIUM MAJPI*ISTOV

Na každého to raz príde. Niekedy nám je jednoducho všetko jedno a nič nás netrápi. Došli ste však už do takého momentu, že vás netrápi absolútne nič?



Nazvala by som to delíriom majpi*istov.

Delírium: - stav neskutočnej radosti a neschopnosti sústrediť sa

Niekedy ma jednoducho nič netrápi. Neviem či je to dobré alebo zlé, ale jedoducho v situáciách, kde ostatní silno stresujú niektorí jednoducho vypnú a nič ich netrápi.

Príklad z reálneho života: Zajtra maturujem. Neviem takmer nič. Miesto učenia tu sedím a píšem tento článok. Je mi skvelo.

Ak sa vám podarí dosiahnuť takýto stav, gratulujem, ste profesionálny flegmatik pre stresové situácie.

Ako vlastne nestresovať?
Pre tých, čo mávajú stresy a nevedia sa toho zbaviť prirodzene je super čokoláda. Iným pomáha veľa cvičnia.
Mne osobne pomohla jóga. Zvykla som stresovať a aha ako mám na háku...

Takže, všetci stresmeni tam vonku: prosím kľud. Nejako bolo, nejako bude.
Chce to len hlboký nádych...



....a nezabudnite aj vydýchnuť :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate