MATURITA? POHODA?!

-Každého raz dobehne. Tí čo ju majú už za sebou tvrdia, že to bolo nič, tí čo sa na ňu chystajú to vnímajú rôzne.... -


Niekotrí stresujú už veľmi dlho, iný majú na háku úplne... A potom sú tu takí ako ja... Čo doteraz kašlali na maturitu: "veď hádam dáko bude..." a teraz, keď im horí za riťou si uvedomujú, že sa mohli trošku za tie 4 roky aj učiť. Ale len trošku... Všetko s mierou.

Ako som si uvedomila, že nič neviem? Jednoducho. Skúšobnou maturitou som neprešla. Vtedy mi doplo.. Hups. Možno by som sa mala niečo naučiť...

A tak tu teraz zúfalo sedím nad starými maturitami s matematiky a búcham si hlavu o stenu, rozmýšlajúc, kedy som tak hovadsky osprostela..

Ak vás maturita čaká ďalšie roky, dajte na moje slová, a venujte sa tomu trošku. Veď prejsť si staré maturitné testy nezaberie až toľko času a energie.

Odporúčam prejsť si aj cieľové požiadavky, na niektorých stránkach ich nájdete aj vypracované (boh žehnaj ľudom čo ich vypracovali).

Na druhú stranu, je dosť smutné, že škola od nás očakáva že zmaturujeme ako nič, aj keď tri roky sme robili nepoostatné veci a posledný ročník sa to šup šup naučme lebo doteraz sme to nemali. Máte toho veľa z maturitných predmetov? Mne to netrápi musíte sa učiť aj nepodstatné predmety ako napríklad umenie a kultúra pretože sme sa rozhodli že od tohto roka píšte testy aj z tohto predmetu...

Ale už odbočujem od témy, kvôli nervom..

Každpádne, nepodceňujte prípravu a nepreceňujte svoje vedomosti.

Ste sprostejší ako si myslíte ;)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate