#viaccasunacitanie

- Od roku 2011 vždy 31. augusta oslavujeme deň neprečítaných kníh. Prečo si nespraviť takýto deň aj zo všetkých ostatných? Neprečítaných je ešte veľa kníh a jeden deň je málo.-

My, knihomoli máme dva hlavné problémy.
Buď nie je čo čítať,
alebo nie je kedy čítať.

Koľkokrát sa mi stalo, že som si povedala, že dočítam kapitolu a zrazu si uvedomím, že som dočítala celú knihu a vonku už svitá. Knihy ma vždy úplne pohltia do svojich príbehov.

Mrzí ma, že niektorí neradi čítajú, ale zároveň to vôbec nechápem. Pre mňa je to akoby povedali, že neradi dýchajú, alebo jedia Sú to jednoducho životne dôležité veci!


No ale späť k téme.
#viaccasunacitanie
Tento hastag uviedlo pred pár rokmi do obehu internetové kníhkupectvo martinus, ku príležitosti oslavy dňa neprečítaných kníh. Odvtedy sa veľmi uchytil a každý deň pod týmto hastagom na sociálnych sieťach pribúdajú stovky príspevkov od knihomolov.

Ako ale vyriešiť problém s nedostatkom času?
-No každý má iné riešenia. Jedno je nespať a miesto toho čítať.
-Ďalšia možnosť je ignorovať učiteľov výklad a miesto toho si čítať. (to robím často ale neodporúčam)
-Môžete si čítať počas cesty do školy alebo do práce.
-Ďalšia možnosť ktorá pripadá do úvahy je obmedzenie sociálnych stykov a ignorovanie ľudí. (moja obľúbená)



Nič iné mi už bohužiaľ nenapadá. jedine, že by sme si spravili harmonogram a každý deň vymedzili na čítanie zhruba hodinku. To by bola krása. A predstavte si o koľko inteligentnejší ľudia by chodili po svete...




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate