THE INFERNAL DEVICES

- Séria o tieňolovcoch. Londýn. 19. storočie. -


Aaach. Naozaj neviem čo mám k tomuto titulu povedať. Keď som čítala prvý diel - mechanického anjela, nebola som s príbehom moc stotožnená. Samozrejme, aj tá kniha mala kopu plusov, ale neuvedomila som si aká strhujúca je táto séria dohromady. 

V poslednej knihe som sa nevedela dočkať konca, no keď som ju dočítala, mala som taký pocit, ako mávam len pri zopár knihách - že by som si to najradšej prečítala znova, ale bez toho aby som vedela ako sa to skončí. Viem, znie to divne, nedokážem to poriadne vysvetliť.

Pri čítaní posledných kapitol tohto príbehu som mala zmiešané pocity. Išlo to ako lavína. Bola som šťastná, zaskočená, smutná, smutná, smutnejšia, šťastná, smutno-šťastná... Stále mám z tejto série také všelijaké pocity, možno aj preto neviem napísať normálnu recenziu.

Každopádne odporúčam každému, znovu sa mi potvrdilo, že Cassandra Clare píše skvelé knihy a neviem sa dočkať, kedy si prečítam ďaľšie príbehy o tieňolovcoch, lebo pokiaľ viem, sú o nich vydané ešte ďalšie tri knihy.

PS: Taká menšia čerešnička na torke v podobe dokončenia príbehu a vysvetlenia pár nedoriešených záležitosí je v poslednom diely Nástrojov smrteľníkov - Mesto Nebeského ohňa



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate