HOUSE OF NIGHT

-Konečne po toľkých rokoch som to dočítala. Haaaleelujaaah!-


Pretože si dokonale nepamätám čo presne bolo v predchádzajúcich dieloch, budem sa venovať hlavne dvanástemu, teda poslednému (chvála bohu) dielu.

Táto séria ma na začiatku dosť chytila ale už nejako v polovici som mala pocit, že autorky to zbytočne naťahujú len aby na tom zarobili... Každopádne som rada, že som sa tým nedala odradiť, lebo koniec, podľa môjho skromného názoru, stál za to.

Nedávam sem spoilery, lebo viem ako mne vadia, ale napíšte mi do komentára, či by som ich sem mala dávať, alebo nie.

Pre tých, čo nevedia o čom táto kniha je, tak v skratke - Zoey, označili a musela odísť od svojej rodiny do školy noci, aby nezomrela pred tým, než prejde superzmenou. Keď ňou prejde stane sa skutočným upírom. Tento druh upírov je trochu iný, než v ostatných knihách, prinajmenšom tým, že sú označený modrým polmesiacom na čele. Zoey počas pobytu v Škole noci stretne veľa problémov, nevyhne sa ani boju s temnotou, s ktorou sa stretáva stále častejšie a častejšie. Dokonca sa raz dostane aj do "onoho sveta", z ktorého sa zatiaľ nikto nikdy nedostal. Celkovo dosť pecka.

Koniec aký bol som čakala ale zároveň nie. Rozhodne tam bolo pár "WTF" momentov, keď som si myslela, že niee to určite sa niekomu len sníva... Nie, nesníva sa nikomu nič, je reálne aj to, čo by sme asi moc nechceli.

Samozrejme aj tu sa prebral trend "poďme zabiť jednu z hlavných postáv, nech je sranda", no nepoviem vám kto zomrel, len som vás chcela navnadiť, aby ste si to prečítali sami.

Predsalen vám jeden spoiler dám :P - Zoey prešla superzmenou!! Na toto sme čakali od začiatku série, takže nakoniec tam happyend je.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate