CLOCKWORK ANGEL

-Ďalšia kniha z dielne Cassandry Clare. Prvá kniha príbehu o mladej Therese, ktorá sa omylom dostáva do tieňoloveckého sveta. - 


Po prečítaní Nástrojov smrteľníkov som sa nevedela dočkať, kedý sa pustím do Pekelných strojov. Príbeh je o Tesse Grayovej, ktorá z Ameriky pricestuje za bratom do Londýna, no v momente, čo vystúpi z lode sa všetko pokazí. Unesú ju a zistí, že má nadprirodzené schopnosti. (nemôžem veľa prezradiť, pokazila by som príbeh ;)

Celý dej sa odohráva v historickom Anglicku, na začiatku 19. storočia. V tejto knihe zisťujeme niečo nielen o tieňoloveckej histórii, ale aj o minulosti nesmrteľného bosoráka Magnusa Banea a upírky Camille, ktorí boli aj v Nástrojoch smrteľníkov.

Úprimne, kniha nebola zlá, Cassandra Clare píše skvelo, len sa tam často vyskytli momenty, pri ktorých sa mi zdalo, že by zbytočne naťahovala dej. Mala som pocit, že táto kniha je určená viac pre dievčatá ako Nástroje Smrteľníkov, zameriavala sa totiž viac na pocity a romantické zápletky ako na akčnejší dej.

Každopádne, prečítam ešte aj tie dve ďalšie knihy z tejto série, lebo ozaj chcem vedieť ako sa to skončí :) Tejto knihe by som dala 3,5 bodov z 5. Vlastne nie. Zaslúži si 4, minimálne za ten krásny obal.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate