ZOMBIE ICE QUEEN

- Ďakujem Málka za trezlivosť, kým som na teba kreslila :P -



POTRBUJEME:
-očné tiene chladných farieb
-vatu
-cukor
-štetce
-umelú krv
-farbu na tvár
-detský púder
-rúž

Celú tvár nafarbíme na bielo, poprášime detským púdrom aby farba lepšie držala. Na viečka dáme fialový a modrý tieň, samozrejme, zase by to nemalo byť dokonalé a nakreslíme linku.

Okolo očí spravíme drobné fialové a zelené čiarky - žily.



Obočie som vyfarbila bledo - modrou, pretrela vodou a nalepila naň cukor, neskôr aj vatu. (nevedela som ako inak imitovať sneh a ľad, ak máte lepší nápad podelte sa oň v komentároch prosím). Na mihálnice som dala trochu bielej farby, odporúčam ale radšej použiť bielu riasenku.



Pery som natrela na ružovo, ale potrebovala som trochu mŕtvolnejší odtieň a tak som dostredu naniesla trochu modrej a na okraje čiernu a aj okolo úst som dokreslila žily.

Na líce som pridala krvácajúcu zošitú ranu - pomocou linky, rúžu, tmavého očného tieňa a lesku na pery, ktorý som požila miesto umelej krvi.

Nakoniec som upravila vlasy - inšpirovala som sa Elsou z Frozen.


Hotovo :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate