POSSESSED FAIRY

- Okej. Naozaj som nevedela pomenovať toto čudo čo som na mojej sestre vytvorila a zdalo sa mi, že posadnutá víla tomu bude sedieť asi najlepšie. Ak máte lepší nápad, nechajte mi dole komentár :) -




BUDEME POTREBOVAŤ:
-farbu na tvár
-vodu
-nejakú nádobu na miešanie farieb ak nemáme správny odtieň
-očné tieňe rôznych farieb
-bledý korektor
-umelú krv/červený lesk na pery
-štetce
-linka na oči(dá sa ju nahradiť aj čiernou farbou na tvár)


























FOTKY TORCHU ZMENILI FARBY, KTORÉ BOLI POUŽITÉ A NIEKTORÉ DETAILY ASI NEBUDE TAK DOBRE VIDNO AKO ICH VIDNO NAŽIVO.


Vlasy dostaneme preč z tváre, aby nezavadzali pri práci a spravíme očným tieňom vybranej farby podklad na čele.

Ja som musela farbu akú som chcela namiešať.

Aby sa nespravil prliš veľký bordel, donútila som sestru aby si ľahla na igelit a druhým som ju zakryla, aby nemala od farby aj oblečenie. Potom som jej štetcom pofŕkala tvár.

Na oči som jej dala očný tieň rovnakej farby ako na čelo a farbou na tvár dorobila takú zakrútenú hovadinku pri oku (naozaj ani len netuším ako sa to môže volať). Potom som jej obočie nafrbila na fialovo alebo ružovo, ona sama si túto farbu vybrala.


Nakoniec som ústa nafarbila korektorom, tak aby mali takmer farbu pokožky a spravila imitáciu švov.

Ešte stále to nebolo ono, tak som pridala trochu "krvavých sĺz".


Pre lepší efekt môžeš použiť aj farebné šošovky.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate