BLOODY MASK

-Veeelmi jednoduchá vecička. -




POTREBUJEME:
-'hrdzavé' očné tiene (jesenné farby - tehlová, hnedá, červená)
-červená farba na tvár
-štetce


Ak nie ste od prírody bledí, odporúčam naniesť veľmi bledý make up. Nie však príliš, nechceme čisto bielu tvár!

Nanesieme očné tiene. Začala som hnedou na celých viečkach. Dala som trochu hrdzavej na kraje a pod oči som dala podobný odtieň. To spôsobí, že oči vyzerajú trochu podráždene.

Teraz môžme prejsť na masku. Spravila som si jednoduché obrysy, niečo na štýl motýľa.

Potom som iba dokreslovala detaily. Ak nemáte dobrú fantáziu, môžete nejakú škrabošku použiť ako inšpiráciu.

Pridám trochu čiernej farby na niektoré miesta, najlepšie všade tam, kde sú nejaké "zákruty" a na väčšie plochy

A prišiel čas na krv :) zopár kvapiek steká, zopár je ich na maske... Znovu som použila lesk na pery ako umelú krv, ktorú sa mi nikde nedarí zohnať. Môžete pridať aj rúž a šošovky :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate