DIY T-SHIRT

-Nastal čas na menšie Diy - 
Je to neskutočne jednoduché :)


Potrebujete: 

-tričko
-fixky na textil
-papier (najlepšie výkres)
Najprv si vyberiete čo vlastne na tričku chcete mať a vytlačíte si ten návrh. Ja som si to samozrejme nemohla uľahčit a tak som to všetko robila ručne.

Potom som prevrátila tričko naruby a dovnútra som papierovou lepiacou páskou vlepila výkres tak, aby presvital a nehýbal sa.









 Rýchlo som si prepísala text (začala som len s obrysmi). Pamätajte si, že čím elastickejšie tričko, tým ťažšie to bude plus na niektorých tričkách sa tie fixky strašne rozpíjajú. Potom sa treba len tváriť, že tak to malo predsa byť.

Nakoniec stačí zažehliť :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate