CELLFISH

-Rozhodla som sa rozšíriť vašu slovnú zásobu. Rado sa stalo. - 


V dnešnej dobe - veľmi častý jav.

Každý poznáme niekoho, kto je "cellfish". Niekoho, kto sa bez telefónu nikam napohne. Je to pre nich prvá aj posledná vec ktorú vidia pred a po spaní. Mne osobne hneď napadne strašne veľa ľudí...

Neviem, možno som jediná, ale keď idem s niekým von, bola by som rada keby dotyčný nevisel stále na telefóne.

Možno som staromódna, ale myslím si, že ak si chcel byť v mojej prítomnosti, nemal by si sa počas toho vyprávať s ďalšími ľudmi cez messenger, viber, či bars aké ďalšie výdobytky dnešnej modernej techniky.

Ak to už ah teenageri vnímajú takto, ako to musia vnímať aši starí rodičia? 

Ľudia zamyslime sa.

Internet je fakt super, ale všetko má isté hranice.

Nabudúce, keď pôjdeš von, skús nevyberať mobil z tašky, až kým to nie je nutné. Alebo ešte lepšie! Nechaj ho úplne doma! Ale to je na dnešnú dobu už nemysliteľné, takže prvá možnosť postačí.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

OBĽÚBENÉ KNIHY

  • The Book Thief - Markus Zusak
  • Game of Thrones - George R.R. Martin
  • The Maze Runner - James Dashner
  • The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Translate